Versenysorozatok

 

Korábbi versenysorozatok

 
Dovit-Páros Préri Kupa 2023
Kezdete: 2023. április 22.
Vége: 2023. október 21.
Résztvevők száma: 36
Versenyek száma: 0

bővebben
TopMix-Methodozás Mesterei 2023
Kezdete: 2023. április 15.
Vége: 2023. október 14.
Résztvevők száma: 36
Versenyek száma: 0

bővebben
Keddi Versenyek 2021
Kezdete: 2021. április 06.
Vége: 2021. október 19.
Résztvevők száma: 0
Versenyek száma: 0

bővebben
Nevelő Tavi Freestyle Keddi Versenyek 2021
Kezdete: 2021. április 20.
Vége: 2021. október 19.
Résztvevők száma: 0
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Methodozás Mesterei 2021
Kezdete: 2021. április 24.
Vége: 2021. október 16.
Résztvevők száma: 42
Versenyek száma: 0

bővebben
Páros Kupa 2021
Kezdete: 2021. április 10.
Vége: 2021. október 09.
Résztvevők száma: 0
Versenyek száma: 0

bővebben
Préri Kárászos Tavi Freestyle Versenyek 2021
Kezdete: 2021. április 06.
Vége: 2021. október 05.
Résztvevők száma: 0
Versenyek száma: 0

bővebben
halat.hu Methodozás Mesterei 2020
Kezdete: 2020. június 21.
Vége: 2020. október 04.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
Úszós Kupa 2020
Kezdete: 2020. március 07.
Vége: 2020. október 03.
Résztvevők száma: 42
Versenyek száma: 0

bővebben
Préri Páros Kupa
Kezdete: 2020. március 15.
Vége: 2020. szeptember 27.
Résztvevők száma: 30
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu - Methodozás Mesterei Sorozat 2019
Kezdete: 2019. január 01.
Vége: 2019. október 31.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
Préri kupa
Kezdete: 2019. szeptember 28.
Vége: 2019. szeptember 29.
Résztvevők száma: 12
Versenyek száma: 0

bővebben
Préri Elite Feeder League 2019
Kezdete: 2019. május 18.
Vége: 2019. szeptember 14.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
PAPPECA- Királyi Method Kupa
Kezdete: 2019. március 31.
Vége: 2019. június 09.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu - Dovit Methodozás Mesterei Sorozat 2018
Kezdete: 2018. június 24.
Vége: 2018. október 07.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
2017-es versenyek sorozata
Kezdete: 2017. január 01.
Vége: 2017. december 04.
Résztvevők száma: 210
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu 2017 Évi Versenyek Sorozata
Kezdete: 2017. március 05.
Vége: 2017. november 19.
Résztvevők száma: 168
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Szüret Kupa Sorozat
Kezdete: 2017. szeptember 17.
Vége: 2017. október 22.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Úszós Versenyek Sorozata
Kezdete: 2017. március 19.
Vége: 2017. október 22.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
FeederGuru-Maver Method Masters Döntő
Kezdete: 2017. október 14.
Vége: 2017. október 15.
Résztvevők száma: 12
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Páros Versenyek Sorozata
Kezdete: 2017. március 05.
Vége: 2017. október 08.
Résztvevők száma: 42
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Kistavi Páros Versenyek Sorozata
Kezdete: 2017. március 05.
Vége: 2017. október 08.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
VIII. King – Baits Feeder Triatlon Nemzetközi Kupa
Kezdete: 2017. április 23.
Vége: 2017. szeptember 24.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu - Dovit Methodozás Mesterei Sorozat
Kezdete: 2017. június 11.
Vége: 2017. szeptember 10.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu Jégolvasztó Moby Kupa Sorozat
Kezdete: 2017. március 19.
Vége: 2017. április 09.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
Halat.hu 2016 évi versenyek sorozata
Kezdete: 2016. február 28.
Vége: 2016. december 06.
Résztvevők száma: 162
Versenyek száma: 0

bővebben
Páros versenyek sorozata
Kezdete: 2016. január 01.
Vége: 2016. november 10.
Résztvevők száma: 42
Versenyek száma: 0

bővebben
Szüret Kupa Sorozat
Kezdete: 2016. október 02.
Vége: 2016. október 30.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
Methodozás Mesterei Sorozat
Kezdete: 2016. május 22.
Vége: 2016. szeptember 18.
Résztvevők száma: 24
Versenyek száma: 0

bővebben
Night Race Préri Kupa Sorozat
Kezdete: 2016. június 04.
Vége: 2016. június 25.
Résztvevők száma: 12
Versenyek száma: 0

bővebben
Jégolvasztó Moby Kupa Versenysorozat
Kezdete: 2016. március 20.
Vége: 2016. április 17.
Résztvevők száma: 18
Versenyek száma: 0

bővebben
 
  Hrepka Inez nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 5 napja
 

Blog

 
by mizsercsaba   2015. április 04.   10 hozzászólás
 
 

Method, a mostoha gyerek.

Nem tagadom, posztom apropóját Dérer István Haldorádón megjelent gondolatai ihlették. A méltán közismert maconkai egyesületi elnök a bojlis versenyzők státuszáról elmélkedik beveztőjében. Keresi, magyarázza a határokat amatőr és profi versenyhorgász között. Párhuzamokat von, különbségek sorol. Felmerülhet bennünk is a kérdés, mi a különbség profi és amatőr feederhorgász, verseny között?

Jómagam is amatőr versenyhorgásszá váltam lassan. Barátaimmal szinte csak horgászversenyeken veszünk rész, hétköznapi örömpeca már szóba sem jön. Ha mégsem versenyen horgászom, akkor is a versenyzéshez kapcsolódik az időtöltés. Eszközt, felszerelést, etetőanyagot, csalikat tesztelek, de semmiképp sem a szimpla pihenés a cél. Olykor edzést tartok a következő hétvégi verseny vizén, de amatőr horgász lévén fogalmazhatnék szerényebben is. Ismerkedem a számomra ismeretlen vízzel. Bár elmondhatom, hogy lassan már minden jó vízen jártam, ahol amatőr versenyt szerveznek feederhorgászoknak. Amatőr versenyzői státuszomat egyébként annak köszönhetem, hogy vannak emberek, akik idejüket, pénzüket nem sajnálva amatőr versenyeket rendeznek. Nekem. Nekünk. Köszönjük.

Na de térjünk vissza az eredeti gondolatmenethez! A múltkor egy jó kis beszélgetésbe elegyedtem a köztudottan profi feederversenyek szervezésében élenjáró honlap szerkesztőjével, a nemzetközi feeder versenyszabályok miértjeit illetően. Amatőr feederversenyeken megfigyelhető - nem mondok újat -, hogy óriási térnyerése van a method feeder technikának, szinte csak ezzel a módszerrel horgásznak a résztvevők. A method technika egyszerű, eredményes, élvezetes. A lényeg, nem jutottunk konszenzusra. Ő kinyilvánította a hosszúelőkés módszer felsőbbrendűségét a method technikával szemben, már-már összemosva azt a bojlizással, a másik lenézett technikával. Érvei finoman szólva sem győztek meg. Az egyenlő feltételek biztosítva vannak az amatőr versenyeken is és az sem igaz, hogy a Maty-éren minden szektor azonos mennyiségű és fajtájú halat tartalmaz. Mellettem szól ebben az az érv is, hogy az amatőr versenyeket is rendre ugyanazok az arcok nyerik, húzzanak bárhová a sorsoláskor. Mert ügyesebbek az átlagnál. A szerelék standardizálásának eltérőmivolta sem egyértelmű különbség. A method tecnika is könnyen egységesíthető lenne. Meg lehetne szabni a kosár súlyát, előke hosszát, de akár a használt horog méretét is. Csak közös akarat kellene hozzá, a method is elnyehetné méltó helyét a feeder horgászsportban.

Az én véleményem  az, hogy azért a hosszúelőkés módszer a preferált a szövetségek részéről, mert tulajdonképpen az úszós versenyhorgászatból jönnek a profi feederversenyek szervezői, résztvevői. Ha rosszmájú akarok lenni, akkor azt is mondhatom, talán az ügyetlenebbek, az úszós versenyeken kevésbé eredményesek lettek a versenyszerű feederhorgászok. Ezt az érvemet támasztja alá még a két módszer fajták közötti eltérő szelekciós képessége is. Nem egyszer tapasztaltam már vegyes állományú vizen horgászva, hogy a methoddal kárászok, pontyok jöttek, míg hosszú előkén kizárólag keszegek jelentkeztek. Konzekvenciaként levonható, a profi feeder versenyek célhala a keszeg, mint a hagyomámonyos úszós versenyeken...

Folytatva a szurkálódást, abban sem vagyok biztos, hogy egy nagyon ügyes amatőr methodos nem verné-e el könnyedén a profi versenyhorgászt, összemérve a két technika eredményességét egy verseny során. Bárhol. Horgásztam már igazi profi mellett, mert van azért itt is átjárás, mint a bojlis szakágban, bár a jelentősen eltérő módszerek ezt jobban korlátozzák. Nem mondom lenyűgözött a biztos felszerelés kezelése, a horgászatának sebessége. De mindez eredhet az úszós versenyzői múltjából is. Sőt, biztosan így van!

Mindemellett rendkívüli büszkeséggel tölt el a magyar versenyszerű feederhorgászok eredménylistája. (Lásd a lista alsó sorában a feeder linkek alatt letölthető Excel táblákban!) Egy ilyen kis országtól, ilyen eredménysor mindenképp megsüvegelendő. Emelem is kalapom az ebben tevékeny részt vállalók előtt, legyen az vezető, versenyző, vagy háttérember.

Azonban még egy jelentős ellentmondásra hívnám fel a figyelmeteket! Mindegy, hogy magyar, de akár angol versenyhorgászról beszélünk, mind a method technikából él már lassan. Mondhatjuk, ez tartja el a versenyhorgászatot. Mert annyira népszerű a módszer egész Európában, Angliától Romániáig. Özönlik a promó áradat. Videó videó hátán, a szebbnél szebb, az ötletesebbnél ötletesebb kosarakról, felkínálási módszerekről, a csodálatosabbnál csodálatos ízű és oldódású method kajákról szólnak a filmek. A minibojlikról, ballanszírozott pelletkékről, finom előkezsinórokról, szakáll nélküli horgokról. Meg a jó ég tudja még miről, felsorolni egy nap sem lenne elég!

A method technika a versenyhorgászat világában mindezek ellmére tabu. "Forbidden".

Ti mit gondoltok erről?

 

 
 
Most itt vannak
 
Eddig 10 hozzászólás érkezett. Szólj hozzá Te is!
 
töltés...
Hozzászóláshoz kérjük jelentkezz be!
2

ho-ho

65 hónapja

Kicsit megkésve de úgy érzem hogy picit vissza kellene venni a egymás cikizéséböl ! !Én személy szerint a method nem tartom olyan nagy tutdás igényü horgász stilusnak roppant egyszerű fonnott zsinoral kissebb pontyokat kifogni pattog a viz tetején. Kész végszerelék a boltok polcain ifjú horgász meg már az idös is elfelejt horgot kötni de nagy melényel versenyeken ami amatőr úgymond stílusba rendezik. Eretnek tartják a hosszú elökés feederezést mert azal pontyot nem lehet fogni! A lényeg ebbe az egészbe a gyártók még több pénzt tegyenek zsebre semmi másról nem szól a horgászatnak nevezett bolhacirkusz! Sok amatőr methodost ismerek akkik azt válják hogy hosszú elökés módszer nem lehet halat fogni! Én erre azt mondom hogy lehet de nem 35cm kicsinek pecézett pontyózó horogal és már köpköd a stilusra hogy az milyen sz@r.A lényegét megsem akarja érteni mert a method az f~lig medig kereső horgászat a hosszú elökés módszer meg etetés kialakitás a lényeg hogy folyamatosan birjuk fogni a halat!Egyik sem jobb a másiknál csak más és a hosszú elökés módszer kell az a kreatívitás ami számomra a methodbol hiányzik!!!! 

 
 
 
 
5

Zoltán Oláh

107 hónapja

Megmondom őszintén én kb 2 éve methodozom ugy igazán előtte a sima 3 bordás kosár volt, gubancgátlócsövön vagy sima távdobó, tavakon. Eezek előtt viszonylag amikor tudtam Dunára jártam,oda is volt éves jegyem sokáig.Ott szerettem meg a hosszelőkést.Versenyzés világa vett rá a methodra, de az első két versenyemen kizárólag hosszúelőkés készséggel pecáltam a method még idegen volt,szerencsémrehosszúelőkével tudtam csak halaat fogni 80 % gy is horgásztam. hozott is szektor 2-t ::) és csak ponyot fogtam vele:)Én még nagyon fiatal vagyok a "szakmában" és ugymond csak a szabályokat nézem versenykiírásban és ahhoz alkalmazkodom. MIndíg van nálam ilyen és olyan szerelék is , és ki is próbálom mindet a versenyeken is.
A profi   feeder versenyszabályzat ban ami sztem jó a z a limit, ott  ők már tudják h melyik vizre  milyen kaja és az t viszik, igy nincs az hogy azért nyert mert 5 kg val töb kaját használt. Az amatőrbe általánosságban ugytudom nincs.A különbségekre visszatérve a profi és az amatőr versenyhorgász között, én a profikat nem szeretem megmondom őszintén .MInden tiszteletem az övéké, a sok éves tapasztalat ,a tudás stb. de ennyi. a parton "robotok ,gépek" . sok versenyt néztem élőben is és videón is és nem látom sose h élveznék de tisztelet a kivételnek, ugy pecáznak mintha szállítószalagon dolgoznának. és csak akkor van mosolyz arcukon ha kamera veszi őket ,vagy ha díjaat nyernek.A másik fele. az amatőr, meg csak meg kell nézni egy gyülekezőt versenyelőtt és után, mindenki beszélget ,jókedvű.folyik az eszmecsere:)Csaba hozzászólásához hogy lesz feeder szövetségis ,szerintem sem kell sokat várni én kb 5 évet tippelak maximum.

 
 
 
 
5

mizsercsaba

107 hónapja

Általában Korum gyöngyöt használok, de a Preston eredetije is kicsúszik a kosárból könnyedén, pláne, ha levágom a stucni részt. 

Biztos jövök még... :)

 
 
 
 
11

Doki

107 hónapja

A method akkor elhagyós ha nem kapoccsal cserélt előkékkel vagy ütközővel szerelt szereléseket használunk. A szakál nélküli horgok segítenek, azt azért jó eséllyel kirázzák idővel.

Nem gondoltam, hogy megszólod a versenyeket, csak leírtam, hogy mi hogy kategorizáljuk őket. Ahol úszózni lehet, ott a hagyományos fenekezők is indulhatnak és magam részéről örülök ha az is megtalálja nálunk a lehetőséget aki nem olyan “elvetelmült” mit mi vagy te is :-).

Minden versenyre szeretettel várunk!

 
 
 
 
5
Doki  

Érdekes és igényes eszmefuttatás, több mindennel könnyen azonosulok benne, tennék is pár megjegyzést:
Én is szigorúnak tartom a nemzetközi szabályt, bár nem hazai eredetű a probléma ahogy én látom. Ami viszont biztos, hogy ha megengedik a methodot akkor a “klasszikus” feedernek vége lenne, két világbajnokság meg nem lehet, úgyhogy nehéz kérdés ez. Ha én döntenék megengedném.
Amit én nem értek, hogy bojlis tavakon még az örömpecán is és profi versenyeken kikötik az elhagyós és/vagy végtelenbe csúszó szereléket, míg ez eddig átvehetetlen volt az amatőr feeder világába részben talán a method miatt is. Ennek pedig van értelme, sőt ez legalább annyira fontos lenne mint egy matrac. Idén figyelni kezdtem mennyi a szakadás és több van mint gondoltam.
Az biztos, hogy mivel a feeder fiatal, sokan úszósok voltak a versenyzők közül, ezzel nem lenne gond, de jó lenne ha lenne amatőr keszeges verseny és profi pontyos is.
A mi versenyeink ügyében pedig az a helyzet hogy van csak feeder, van nyílt amatőr ahol úszózni is lehet és van a vadvízi verseny ahol lehet ezt is azt is, de külön értékeljük.

Hirtelen ezek jutottak eszembe :-)

Doki

 

mizsercsaba

107 hónapja

Az elhagyóssal egyetértek. A method, alapból elhagyós, legalábbis az enyém, a gumis, fix kosarakkal van gond. Mondjuk olyan apró horoggal horgászom én is, ráadásul szakáll nélkülivel, hogy remélni tudom, könnyen elhagyja a hal, hha beszakad. Mindenképp egyetértek.

Szabályok kellenek, semmi kétség, az egyenlő feltételek közelítése érdekében, mer egyenlők sose lesznek.

Eszembe se jut megszólni a versenyeiteket, arra megyek el ami tetszik, ha kapok lehetőséget. :)

 

 
 
 
 
11

Doki

107 hónapja

Érdekes és igényes eszmefuttatás, több mindennel könnyen azonosulok benne, tennék is pár megjegyzést:
Én is szigorúnak tartom a nemzetközi szabályt, bár nem hazai eredetű a probléma ahogy én látom. Ami viszont biztos, hogy ha megengedik a methodot akkor a “klasszikus” feedernek vége lenne, két világbajnokság meg nem lehet, úgyhogy nehéz kérdés ez. Ha én döntenék megengedném.
Amit én nem értek, hogy bojlis tavakon még az örömpecán is és profi versenyeken kikötik az elhagyós és/vagy végtelenbe csúszó szereléket, míg ez eddig átvehetetlen volt az amatőr feeder világába részben talán a method miatt is. Ennek pedig van értelme, sőt ez legalább annyira fontos lenne mint egy matrac. Idén figyelni kezdtem mennyi a szakadás és több van mint gondoltam.
Az biztos, hogy mivel a feeder fiatal, sokan úszósok voltak a versenyzők közül, ezzel nem lenne gond, de jó lenne ha lenne amatőr keszeges verseny és profi pontyos is.
A mi versenyeink ügyében pedig az a helyzet hogy van csak feeder, van nyílt amatőr ahol úszózni is lehet és van a vadvízi verseny ahol lehet ezt is azt is, de külön értékeljük.

Hirtelen ezek jutottak eszembe :-)

Doki

 
 
 
 
5
A-Tibi  

Sok igazság van abban, amit írsz.

Hogy mit engednek, mit tiltanak? Ez érdekes téma a profik és az amatőrök között is.
Profik. Ifjabb koromban volt 'szerencsém' profik között pecálni. Nem voltam én profi, csak egyszer-egyszer 'elsült a kezem', így keveredtem közéjük.
Láttam keret megbeszélést, amin a válogató előtt azon marakodtak a profik, milyen fordulók legyenek, mi számítson, mi nem. Mindenki a saját érdekei szerint próbálta irányítani. Szó szerint az esélytelenek nyugalmával figyelhettem a történéseket, de gyomorforgató volt. Velem csak annyit foglalkoztak, hogy időnként megjegyezték, hohy a versenypecára költeni kell. Én nem tettem. De ők igen. Hihetetlen áru cuccokkal ültek a partra. És hogy hogy alakultak a szabályok? Hát, ki lehet találni...

Amatőrök. Nekem szimpatikusabb többek között azért, mert több mindent szabad. Például metódozni is, bár azt pont nem űzöm. És ha leülök, köszönök a szomszédnak, aki általában visszaköszön (ezt a profik között nem így tapasztaltam.)
De itt is dolgozik a híres magyar SI faktor. Ha valaki sikeres, tiltsuk be amit csinál.
Ügyes horgászok kifigyelték, hogy a Rab-tavon sok balint tudnak fogni versenyen. KITILTANI! Miért is?
Bázison észrevették ügyes horgászok, hogy 2-3 méterre lebegtetett csalival sok pontyot lehet fogni. KITILTANI! Miért is?
De még lehet sorolni, hogy mást ne említsek szúnyog, ugyebár.
Ha valaki kitalál valamit, ne tiltsuk le. Találjunk ki mi is valamit.

 

mizsercsaba

107 hónapja

Szabályok azért kellenek Tibi, csak az a nem mindegy, mekkora  a mozgásterünk. Én például megmondtam Dokinak, nekem nem teszik, hogy a versenyeiken úszózni is lehet, mondjuk nem is feedernek hirdetik. De azt ne mondja már meg nekem semmilyen szövetség, hogy csak a hosszú előke a feeder!

Sajnos igaz. Bár túlnyomóan pozitívak a tapasztalataim, de a múltkor a Rabon szektoridegen pontyom fogása során a kolléga rámhúzta a botját, mikor neki is kapott egy kisponty, közben mellette fárasztottam. Megjegyeztem a nevét... De a többség az nagyon rendes, ezért is járunk, a társaság miatt.

 
 
 
 
5
Balogh Laci  

Valóban érdekes, főleg annak tekinteében hogy tényleg mindenhonnan a method istenítése folyik és valóban ebből van a nagy forgalom.

Sosem értettem hogy miért kell bármilyen módszert is lenézni (nyilván arra gondolok ami normális keretek közt folyik), kifejezetten támogatom azokat, akik "sárgavégű" létükre amatőr versenyre keverednek, drukkolok nekik, hátha velünk maradnak.

 

 

mizsercsaba

107 hónapja

Én azon a véleményen vagyok, ami késik, nem múlik. Hamarosan lesz method feeder szövetség is. :) Nekem is szimpi különben, amikor profi leül methodozni,..

 
 
 
 
10

Balogh Laci

107 hónapja

Valóban érdekes, főleg annak tekinteében hogy tényleg mindenhonnan a method istenítése folyik és valóban ebből van a nagy forgalom.

Sosem értettem hogy miért kell bármilyen módszert is lenézni (nyilván arra gondolok ami normális keretek közt folyik), kifejezetten támogatom azokat, akik "sárgavégű" létükre amatőr versenyre keverednek, drukkolok nekik, hátha velünk maradnak.

 

 
 
 
 
3

A-Tibi

107 hónapja

Sok igazság van abban, amit írsz.

Hogy mit engednek, mit tiltanak? Ez érdekes téma a profik és az amatőrök között is.
Profik. Ifjabb koromban volt 'szerencsém' profik között pecálni. Nem voltam én profi, csak egyszer-egyszer 'elsült a kezem', így keveredtem közéjük.
Láttam keret megbeszélést, amin a válogató előtt azon marakodtak a profik, milyen fordulók legyenek, mi számítson, mi nem. Mindenki a saját érdekei szerint próbálta irányítani. Szó szerint az esélytelenek nyugalmával figyelhettem a történéseket, de gyomorforgató volt. Velem csak annyit foglalkoztak, hogy időnként megjegyezték, hohy a versenypecára költeni kell. Én nem tettem. De ők igen. Hihetetlen áru cuccokkal ültek a partra. És hogy hogy alakultak a szabályok? Hát, ki lehet találni...

Amatőrök. Nekem szimpatikusabb többek között azért, mert több mindent szabad. Például metódozni is, bár azt pont nem űzöm. És ha leülök, köszönök a szomszédnak, aki általában visszaköszön (ezt a profik között nem így tapasztaltam.)
De itt is dolgozik a híres magyar SI faktor. Ha valaki sikeres, tiltsuk be amit csinál.
Ügyes horgászok kifigyelték, hogy a Rab-tavon sok balint tudnak fogni versenyen. KITILTANI! Miért is?
Bázison észrevették ügyes horgászok, hogy 2-3 méterre lebegtetett csalival sok pontyot lehet fogni. KITILTANI! Miért is?
De még lehet sorolni, hogy mást ne említsek szúnyog, ugyebár.
Ha valaki kitalál valamit, ne tiltsuk le. Találjunk ki mi is valamit.

 
 
 
 
Hozzászólások betöltése...
 

Események

 
  Hrepka Inez nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 5 napja
  Ákos2004 nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 5 napja
  SallerBandi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 5 napja
  László Gyimesi nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 6 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 5 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 4 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 3 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 3 hete
  Wolfi nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 3 hete
  grebszer@digikabel.hu nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 3 hete
  Tóth András nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 4 hete
  Sz.Gabesz nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 4 hete
  Sz.Gabesz nevezett a TopMix-Páros Kupa 3 versenyre 4 hete
  Sz.Gabesz nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 4 hete
  Sz.Gabesz nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 4 hete
  Barinkai János nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 5 hete
  Mayer nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre március 25.
  Lehoczki Péter nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Lehoczki Péter nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Lehoczki Péter nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 2 hónapja
  Lehoczki Péter nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 2 hónapja
  Lehoczki Péter nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 2 hónapja
  Minkovits adam nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  vasstomi nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 2 hónapja
  vinczezoli nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 2 hónapja
  Póta Dávid nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 2 hónapja
  Atus nevezett a Préri nyílt Edzésnap 2 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 6 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 5 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 4 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 3 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 2 hónapja
  Hofiferi nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Doki nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Hrepka Inez nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Ákos2004 nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 2 hónapja
  Verók András nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 2 hónapja
  Attila Pellek nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Attila Pellek nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Mayer nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Mayer nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Mayer nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 2 hónapja
  Mayer nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 2 hónapja
  Mayer nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 2 hónapja
  Tamáskaa nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 2 hónapja
  Öers Norbert nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 1 versenyre 2 hónapja
  Dani1981 nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 6 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 5 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 4 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 3 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 2 versenyre 2 hónapja
  Keszeg nevezett a TopMix-Páros Kupa 1 versenyre 2 hónapja
  Szabó Zsolti nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 6 versenyre 2 hónapja
  Szabó Zsolti nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 5 versenyre 2 hónapja
  Szabó Zsolti nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 4 versenyre 2 hónapja
  Szabó Zsolti nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 3 versenyre 2 hónapja
  Szabó Zsolti nevezett a Dovit-Methodozás Mesterei 2 versenyre 2 hónapja
 
 
 
Írok a HALATra
ho-ho Reggeli horgászat
0 hozzászólás
ho-ho Reggeli horgászat
0 hozzászólás
Attila Pellek Sziasztok. Eladó egy by Döme pro method feeder 360-as bot. 20.000ft. Ha valakit èrdekel akkor holnap a prèrin meg lehet tapogatni. :)
0 hozzászólás
Richard Nagy Ha van kedved nézd meg az első youtube videóm.
https://www.youtube.com/watch?v=jSzrh-eZaAM

0 hozzászólás
fehértolll Sziasztok!
Szektor 1-ben gazdag új esztendőt!
Doki, mikor lehet a 2022-es versenynaptárat meglesni?


2 hozzászólás
Makovinyi Tibor Szeretném megkérdezni, hogy a Kárászos tavi versenyeken használható e fonott főzsinór?
2 hozzászólás
Gábor Spitzer Tisztelt Cím!
Lehtséges e gyermekkel egy csapatban indulni ha van neki állami engedélye, illetve a páros a versenyen együtt ül e vagy külön szektorban versenyeznek?Köszönöm a választ előre is! Spitzer Gábor

1 hozzászólás
Makovinyi Tibor A freestyle szószerint értendő? Nincsenek limitek?
1 hozzászólás
Doki Indulnak a versenyek!
A pontos szabályok a Facebookon. https://www.facebook.com/www.halat.hu

0 hozzászólás
Doki Sziasztok!
A keddi és a szombati versenyünk elmarad. Úgy gondoljuk, hogy a nem feltétlen szükséges kontaktus erre is vonatkozik. Reméljük hamarosan találkozhatunk!

0 hozzászólás